Posted on

Odchudzanie po ciąży

Obecnie gdy jesteś już po ciąży to masz na głowie bardzo dużo rzeczy, między innymi opiekę i zadbanie o nowo narodzonego maluszka. Jednak jednym z dodatkowych celów jakie chodzą po głowie jest powrót do wagi przed zajściem w ciąże.
Jeśli przybrałaś nie więcej niż 15 kg to zrzucenie tego nie powinno Ci zająć więcej niż kilka miesięcy. Ważne aby regularnie ćwiczyć i odpowiednio się odżywiać. W cięższej sytuacji są kobiety, które już przed ciążą borykały się z nadwagą. W tym przypadku zrzucanie kilogramów może potrwać znacznie dłużej.

Ważne aby zbytnio nie forsować ciała i uzbroić się w cierpliwość. Gwiazdy telewizji dokonują tego w błyskawicznym tempie jednak nie jest to na pewno dobre i w późniejszym czasie odbije się to na ich zdrowiu.

Żelazna zasada mówi jeśli nabieranie wagi trwało 9 miesięczny to pozbycie się jej powinno trwać co najmniej tyle samo

Oto kilka wskazówek jakie powinny wziąć do siebie młode mamy chcące szybko i bezpiecznie schudnąć po ciąży:

1. Zamiast przechodzić na dietę, która może osłabić Twój organizm, zaleca się spożywanie dobrze zbilansowanej w składniki odżywcze diety. Jeśli karmisz piersią nie powinnaś schodzić poniżej 1800 kcal dziennie. Pamiętaj aby dieta była wypełniona takimi potrawami jak ryby – cenne źródło kwasów omega 3. Mleko i jogurty pozwolą zapewnić stały dopływ wapnia do Twojego organizmu i przekazywać to maluszkowi. Chude mięsa jak kurczak oraz warzywa strączkowe to ważne źródła białka i błonnika. Używaj suplementów diety opartych tylko na naturalnych składnikach jak Silvets, które przyspiesza i ułatwią proces zrzucania wagi. nie żałuj pieniędzy na porady specjalistów. Doświadczony dietetyk rozpisze odpowiednią dietę przygotowaną strikte pod twój organizm.

2. Pij duże ilości wody w ciągu dnia. Badania potwierdzają, że oprócz oczyszczenia organizmu picie wody pozwala schudnąć przez przyspieszenie metabolizmu.

3. Zacznij ćwiczyć codzienne aeroby w postaci dynamicznych spacerów pozwolą miło spędzić czas i i spalić kalorie i wzmocnić mięśni, które bez wątpienia przydadzą Ci się do dźwigania maluszka.

4. zapewnij sobie odpowiednią ilość snu. abyś miała siłę na zabawę z dzieckiem i dodatkowe ćwiczenia fizyczne.

Podsumowują bycie fit mamą jest w dzisiejszych czasach bardzo modne i większość kobiet pomimo trudów dnia codziennego jakie przynosi macierzyństwo stara się wygenerować czas dla siebie i aktywnie go spędzić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *